NED | ENG
Turn Key Business Events | Postbus 895, 5600 AW EINDHOVEN | T +3140 29 61 855 |

 

Sales meeting in Dubrovnik 

We zijn naar het prachtige Dubrovnik gereisd voor een driedaagse sales meeting met een groep van 60 personen. De fantastische locatie met uitzicht op zee en de aanwezigheid van een inspirerende key-note speaker maakte de sales meeting een zeer geslaagd event. Deze spreker heeft het onderwerp van de sales meeting volledig eigen gemaakt en verwerkt in uitzonderlijke activiteiten en workshops. Het gevolg hiervan; razend enthousiaste deelnemers én opdrachtgever waarbij de verwachtingen ruim overtroffen zijn.



 

Welkom aan boord 

Voor een relatie van Turn Key Business Events bv is 2016 een heel bijzonder jaar. Een jaar waarin ze haar eigen schip is gaan bemannen en om die reden al haar medewerkers heeft uitgenodigd om aan boord te gaan tijdens een tweedaags event in Egmond aan Zee. Het thema ‘Welkom aan boord’ stond gedurende deze twee dagen centraal tijdens de plenaire presentaties, de workshops, de verschillende binnen- en buitenactiviteiten en het spetterende feest. Turn Key Business Events bv heeft haar opdrachtgever en de 270 gasten volledig kunnen ontzorgen. Door het unieke concept, het prachtige weer en de passie voor ons vak, kijken wij terug op een zeer geslaagd event.

 

 

Hip en happening Madrid 

Voor een relatie event met een internationale gastenlijst organiseerde Turn Key Business Events bv een geheel verzorgde reis naar Madrid. Tijdens het driedaagse programma werden meetings afgewisseld met een social activity in de stad, een paella workshop en een Madrid lighting tour. Daarnaast hebben de gasten een bezoek gebracht aan het prachtige El Escorial en hebben ze genoten van een afsluitend diner in het Santiago Bernabéu Stadion van Real Madrid. De combinatie van meetings, social activities, prachtig weer en een bijzondere stad zorgde voor een dynamisch event.

 

 

Knallend 45-jarig jubileum!

Begin oktober heeft Turn Key Business Events bv een knallend 45-jarig jubileumfeest verzorgd. Een spetterende avond waarin gezelligheid en feest centraal stonden, verdeeld over verschillende zalen met ieder een eigen invulling. Er werd afgetrapt met een ritmisch drumspektakel door alle 900 medewerkers en partners. Met veel trots werd deze act gedirigeerd door niemand minder dan hun eigen directeur. Aansluitend zorgde de band voor een muzikale invulling op het hoofdpodium. In de overige zalen werden de gasten verrast met ieder een eigen thema waar zowel de muziek als het eten op aangepast was. De avond werd afgesloten met een spetterende slotact door een bekende zangeres en dansers waarbij de voetjes van de vloer gingen.

 

Wilt u meer informatie over wat Turn Key Business Events bv voor u kan betekenen? Klik dan .